Reklamacje / Gwarancje

Zasady dotyczące reklamacji oraz gwarancji 

 

Gwarancja jest udzielana przez producentów na wszystkie elektronarzędzia i urządzenia spawalnicze dostępne w sklepie centrumelektronarzedzi.pl
Poniższe informacje dotyczą wyłącznie gwarancji na te produkty*

Jeżeli potrzebujesz informacji dotyczących gwarancji na inne produkty, skontaktuj się z nami.

 

1. Okres trwania i warunki gwarancji

Gwarancja producenta jest w większości przypadków udzielana na 24 miesiące dla osób fizycznych lub na 12 miesięcy dla firm.

Aby gwarancja została uwzględniona, w większości przypadków głównym warunkiem uznania gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu (paragonu lub faktury) oraz karty gwarancyjnej (dostarczanej w opakowaniu wraz z urządzeniem).

Zasady gwarancyjne poszczególnych producentów mogą się jednak różnic, jeżeli potrzebujesz szczegółowych informacji odnośnie gwarancji na konkretny produkt, odwiedź stronę internetową producenta lub skontaktuj się z nami.


2. Przedłużenie gwarancji

Na większość urządzeń oferowanych w naszym sklepie, istnieje możliwość przedłużenia gwarancji do 36 miesięcy lub więcej (zależnie od producenta). W celu przedłużenia gwarancji lub otrzymania szczegółowych informacji na ten temat, zajrzyj na stronę internetową producenta lub po zakupie i jego opłaceniu, skontaktuj się z nami podając nr zamówienia oraz nazwy produktów, których dotyczy zapytanie.

3. Przekazanie urządzenia na gwarancję

Uszkodzone urządzenie, podlegające gwarancji, możesz przekazać za pośrednictwem strony internetowej producenta urządzenia lub podległego mu serwisu. Aby przejść do strony zgłoszenia w celu złożenia reklamacji, kliknij poniżej w logo producenta urządzenia, które chcesz przekazać do na gwarancję.

Zgłoś na gwarancję

bezpośrednio w serwisie producenta

Gwarancja Milwaukee Gwarancja DeWalt Gwarancja Makita Gwarancja Bosch Gwarancja Metabo Gwarancja Graphite Gwarancja Ryobi Gwarancja Dedra Gwarancja AEG Gwarancja YATO Gwarancja Hikoki Gwarancja Stanley Gwarancja RUBI Gwarancja ZALCO Gwarancja NEO Tools Gwarancja Optimum Gwarancja Unicraft Gwarancja Metallkraft

 

Poniżej znajdziesz informacje o możliwych sposobach przekazania urządzenia na gwarancję:

  1. Najlepszym i najszybszym sposobem jest skontaktowanie się bezpośrednio z producentem urządzenia, od którego otrzymasz szczegółowe informacje w jaki sposób dostarczyć urządzenie. Korzystając z tej metody w większości przypadków producent zamówi usługę kurierską na swój koszt, a Ty jedynie przygotujesz przesyłkę i przekażesz ją kurierowi, który odbierze ją pod wskazanym przez Ciebie adresem. Dane kontaktowe producenta znajdziesz na karcie gwarancyjnej, stronie internetowej producenta lub otrzymasz je kontaktując się z nami.

    Uwaga! W sytuacji, gdy po sprawdzeniu urządzenia producent uzna, że zostało ono uszkodzone z winy użytkownika w sposób którego gwarancja nie obejmuje (np. uszkodzenie mechaniczne, zalanie, niewłaściwe użytkowanie), możesz zostać obciążony kosztami za wysyłkę oraz ekspertyzę.

  2. Inną możliwością jest dostarczenie uszkodzonego urządzenia bezpośrednio do nas, następnie my zgłosimy reklamację do producenta i wyślemy do niego urządzenie. W przypadku skorzystania z tej metody, ponosisz koszty związane z wysłaniem urządzenia do nas i odesłaniem go z powrotem do Ciebie (oraz ewentualne koszty wysyłki do producenta i ekspertyzę, jeżeli gwarancja nie zostanie uznana). Określone powyżej koszty będziesz zobowiązany opłacić zanim zwrócimy Twoje urządzenie. Po dokonaniu należnych płatności, urządzenie zostanie zwrócone na podany adres. Po zgłoszeniu urządzenia na gwarancję tą metodą, skontaktujemy się z Tobą, odnośnie wszelkich szczegółów związanych z kosztami oraz sposobem płatności i rozliczenia.

    Masz również możliwość dostarczenia urządzenia bezpośrednio do siedziby naszej firmy, jak również odebrania go po naprawie/wymianie. W ten sposób unikniesz kosztów związanych z wysyłką, a my zajmiemy się zgłoszeniem Twojego urządzenia na gwarancję.

    Jeżeli chcesz skorzystać z tej metody, prosimy o wypełnienie tego protokołu oraz dostarczenie go wraz z urządzeniem, dowodem zakupu i kartą gwarancyjną na poniższy adres:

    EU CO Damian Wypych sp. k.
    ul. Jagiellońska 3
    46-200 Kluczbork


*Każdy producent posiada urządzenia wyłączone z gwarancji, informację na ten temat znajdziesz na stronie producenta lub kontaktując się z nami.

Dotacje i oferty hurtowe Dotacje i oferty hurtowe Zajmujemy się realizacją dotacji z UE oraz UP. Jeśli otrzymałeś dofinansowanie i potrzebujesz narzędzi, skontaktuj się z nami, aby uzyskać profesjonalne doradztwo i kompleksową realizację Twojego zamówienia. Kontakt biuro@centrumelektronarzedzi.pl 77 307 07 07 Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 - 17:00 oraz w piątek w godzinach 7:00 - 16:00. Darmowa dostawa DARMOWA DOSTAWA Oferujemy darmową dostawę dla zakupów o wartości powyżej 499 zł*

Menu Szukaj filtry i kategorie więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium